En banbrytande upptäckt

Så jag loggar in på bloggen idag,hittar en kommentar från en läsare,klickar mig vidare och möts av följande inlägg;

" Men oj, här sitter man här i lugn och ro och dumglor på dataskärmen när jag plötsligt råkar gå in på en blogg. Men Oj, det visade sig vara en blogg gjord av en tant som ville ha sex .Men oj, hon var inte lite desperat. Jag är fortfarande i chock.Måstre dricka kaffe och rensa mitt huvud nu."

Det figurerar alltså tydligen en chockerande blogg där ute i bloggdjungeln,som drivs av en desperat tant som bara vill ha sex.

Jisses, Jag visste inte att Victoria Silvstedt bloggade.

Kommentarer
Postat av: tina

asg, va fan får du alt ifrån?

Hur är det annrs då? vart i norrtan tillbringar du ditt bloggande`?

2009-03-05 @ 15:56:36
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback