Livsverk?



Har velat ta upp detta nu ett tag. Ser ni ngt som kan kännas lite småknas med den där bilden?

Det är ju då alltså Björn Gustafsson våran stigande svenska humorfixstjärna som i slutet av förra året (vääldigt lämpligt till julrushen å allt) släppte en DVD box innehållande samlade sketcher från hela hans 1-åriga karriär. Skreeetch!... Backa bandet.... 1 år.... ETT år..... killen har alltså hunnit med .... 1 års karriär... vad kan då finnas på denna 2 timmars Dvd... Parlamentet,Melodifestivalen,Parlamentet igen,Melodifestivalen,Parlamentet,Melo- ni förstår.... detta plus några blandade småsketcher.

Helt enkelt... väldigt långt från ett fucking livsverk.

Och japp... nog fan är jag medveten om att hela titeln är med ironi... det utgår jag ifrån iaf.

Och nej , få nu inte för er att jag inte gillar Björn Gustafsson , pojkvaskern är rolig, punkt. Smått övereklamerad , men klart talangfull och rolig.

Men titeln på dvd boxen , njeet , jag köper det inte.

Hasse Alfredsson - Ett livsverk.... det köper jag!

Povel Ramel - Ett livsverk .... det köper jag !!

Gösta Ekman - Ett livsverk.... det köper jag !!

Björn Gustafsson - Ett livsverk ....... Eh...Klippa navelsträng först?!

Ahhhhhh.... nu har jag fått ge utryck på detta. Har fan retat mig sedan reklamen gick , förlåt... tjatades ut.. på teve förra året.

Ha det fint ! Kräm. //C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback