Roadtrip baby

Ja imorrn sticker vi så norrut,90 mil roadtrip upp till Lappland,där vi ska spendera en vecka.

Gänget som åker blir
Jag
(En överenergisk pratkvarn)
ett drygarsel(Johannes)
en gnällspik (Patrik)
en Macho-riddare(Niklas)
och en redig besserwisser (Andreas)

Oyes,vi är ett härligt gäng.


En av mina kumpaner kommer ta med dator och mobilt bredband,så frukta icke tystnad från mig bloggmässigt.

Eller kanske snarare , ni blir inte av med mig *hånflin*

Har ju dessutom upptäckt att jag faktiskt kan uppdatera bloggen från mobilen,komplett med bilder och hela baletten.

Hallelujah.

Enda jag inte kommit på är hur man gör mellanrum mellan rader, men men har 10 timmars bilfärd att lära mig på så det löser sig säkert. Man är väl inte blond och blåögd heller *hitta en spegel* Hoppsan sa.

Nåväl , lär mest bli kortare inlägg och bilder från vår säkerligen otroligt spännande resa upp genom landet.

Det kan vara ett roligt biträde på en mack i Gävle här, en brutalt felparkerad SAAB i Huddiksvall där ,en lodis på en låda i Sundsvall , överkåta älgar som idkar älgskog..vem vet vad vi stöter på.

Men följ med på resan vetja. Det blir kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Raring, skulle du kunna göra en läppförstoring?

2009-02-21 @ 23:15:09
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-22 @ 01:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback