Lika som bär

Lika som bär bilder, är det inte roligt så säg?  Dags att hitta några till bloggen tror jag bestämt.

                 
Min vän Totte?                                  En Wraith från stargate Atlantis?

                 
Matthew"Chandler" Perry?             Henrik Schyffert?
                                                            
                  
Marie serneholt?                             Barbie?

                        
Michael Madsen?                     Lars Ulrich?

           
Tyler"Fight club" durden?       Jag i min röda skinnjacka?!



Visst är samtliga verkligen lika som bär? rena tvillingar för fagerlöv.

Nu ska jag behandla den otroligt irriterande huvudvärk jag dragits med sen igår, sen blir det handla föda.

Ta hand om er//C

Kommentarer
Postat av: Dea

Brukar oftast likna Totte med Robert Wells, jag. Ett par riktigt snygga.

2009-02-10 @ 19:19:04
URL: http://innereye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback