Sveriges sämsta förlorare

Tänkte bjuda er på lite mer kul denna lördag.

Har tidigare förklarat på bloggen hur jag och mina grabbpolare blir när vi möter varandra i allehanda låtstas-strider.

Fem utav sveriges förmodligen dåligaste förlorare som gång på gång kommer på den genialiska idén att tävla mot varandra i kortspel och tevespel, tro fan att det blir humor.

Var och en av oss spelar mer än gärna ,men hatar att förlora.

Känslokompotten vi bjuder varandra på är således underbart blandad.

Det är tjo och tjim och mintpastill.

Det är gnäll och skrik och brända lik.

Det är även under nördkvällar som dessa som ordentligt humoristiska saker kan ploppa ur oss. Med några cl fin whiskey i kroppen och X antal timmars tevespelande i ryggen kan rätt underhållande små citat födas.

Det kan ställas frågor som....

" Alltså....fattar du vilket......sprut!! jag hade kunnat få?!"

"  men!.........varför blir det sådär?..... varför står man i bajs ibland?? "

Eller det kan ges djupsinniga uppmaningar som

" Skrynkla inte upp kalsongerna i onödan "

Det vill säga just det citat som jag belönat min gode vän Niklas dagens stjärna för (se längre ner i bloggen)

Om en vecka sticker grabbarna och jag upp till Lappland. Vi stannar i en vecka. Spelen ska med.

Fem usla förlorare. Sju spelkvällar. 30 minusgrader. Det hela lär bli....väldigt intressant.

Ikväll följer jag andra deltävlingen av melodifestivalen. Stay tuned för en redogörelse.

Dags att rusa...Mors//C

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag e me på lappland å after skii fest!

2009-02-14 @ 22:05:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Alessandra

hahaa, va roliga ni är!

2009-02-14 @ 23:49:35
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback