Serien framför andra.

I det stora utbud av serier som televisionen har att erbjuda så finns det i min värld en serie som är fullständigt unik.

Unik i det avseendet att du kan se avsnitten gång på gång utan att tröttna, det spelar ingen roll om du så sett det 15 gånger förut, det är fortfarande lika roligt.

Simpsons? faktiskt inte. Jag må hysa en riktigt stark kärlek till den gula familjen och dess ständiga upptåg, men ser jag ett avsnitt för många gånger kan jag faktiskt tröttna och känna "fan det här har jag sett för många gånger, what else is on?"

Nej, serien jag aldrig tröttnar på är den eviga långköraren Vänner. Jag tröttnar aldrig på att se Chandler bråka om fåtöljplatser och säga " It´s not like i went to spain! " Jag tröttnar aldrig på att se Ross och Rachel fylle-gifta sig i Las Vegas, Jag tröttnar aldrig på att höra Phoebe sjunga " Smelly cat " , Jag tröttnar aldrig på att se Monica gå bananas i tävlingssituationer, Jag tröttnar aldrig på att se Joey misslyckas med att äta kalkon och säga " What was i thinking , jeans has no give! "

Som sagt, jag tröttnar aldrig på denna briljanta serie, det känns omöjligt.



Där har ni det... " It´s not like i went to spain " Glimmrande, According to Chriz.

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; marknader e bra grejer :) billigt oxå :)

2009-03-31 @ 23:04:51
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

jag älskar "family guy" :)

2009-04-01 @ 21:28:27
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback