Kille Vs Tjej

Har en frågeställning till er idag.
 
Fråga: Vad händer med de flesta tevespelsnördar till killar när det helt plötsligt sitter en hona vid den ena handkontrollen?

Svar: Det händer ganska mycket.

Det ser allt som oftast ut såhär


Hon: Åååh hjälp vad läskigt! Naaw titta Yoshi,vad söt han är! *SMACK* va?! vad var det där, dog jag nu?

Han: Oj.....förlåt, slog jag ut dig igen? var det ditt sista liv? åh men nej, förlåt söta du det var inte ALLS meningen.

Hon: *Fnys* nänä, det brukar låta så.

Han: Men jag lovar det var inte alls men-

Hon: Nu får du gå ner på 50% livmätare din usling!

Han: Men... det fun-

Hon: *Rättar diskret till tröjan så att urringning framträder*

Han: Självklart! Kan gå ner till 40% !


Jämför detta med två grabbar som möter varandra.


Nörd1: Men kan du ge dig din fjant, du gör ju bara samma attack hela tiden, din fega lilla råtta!

Nörd2: För din uppåt-stöt är ju inte lika uttjatad då?! sluta gnäll och smaka på den här istället *klick klick* *SMACK*

Nörd1: *mutter mutter* moget. Känner du dig manlig nu? tryck bort reprishelvetet och ge mig en returmatch.

Nörd2: Hohoho, hejsan hoppsan sikket temperament man kan ha *fniss*

Nörd1: *klick klick klick* nu jäklar...

Nörd2: Men...vad gör du! Du kan ju inte välja SPIKE?! det är ju FUSK...han är för bra! åh din fega....



Jag har sagt det förut , jag säger det igen : Boys will be boys.

Kommentarer
Postat av: eva-marie

ja definitivt... boys will be boys...

2009-03-20 @ 13:03:23
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback