Missa inte(!!)

Min lilla bild kavalkad. Hittade en jäkla massa gamla mobiltagna bilder när jag la över bilden på mitt lilla kulminariska mästerverk här tidigare , och eftersom jag generellt varit dålig med bilder på min blogg tidigare så kommer här lite av en överdos istället , ha överseende med kvalitén dock , samtliga är tagna från mobilnallen.

Bättre kvalite på bilder kommer snart då jag dammat av min gamla digitalkamera.


Ego som jag är så inleder jag givetvis med en bild på mig , i min röda skinnjacka minsann.


Detta är min söta mor , ståendes i köket där hon tillreder den välsmakande mat jag på helger brukar snylta i mig utav.


Och detta glada tuggimituggande musikgeni är min far...Seriös på kort? icke.

Bild på min lya från när MTV cribs var där och hälsa på ^_^

Mina små pälsbollar , närmast kameran : Iza. I bakgrunden : Kajsa.

Niklas aka Pittis, min äldste och bäste vän , även han oerhört seriös på kort som ni ser.

Denna nyvakna gosse är Patrik , Niklas bror. Som bilden antyder är den tagen precis innan kryssning.

Den här herren heter Johannes , hans hobbys inkluderar ostbågar,cola och drygheter och sombreron har han året runt.

Detta är från vår årliga kräftskiva , killen på bilden heter Andreas aka Dea och är gängets intellektuelle gigant.

Fast då och då släpper han förstås alla hämningar , då går ingen och inget säkert , inte ens kaktusar av plast.

Dessa unga tu är Veronica och Alexander på kryssning , aka Daffy anka och Åka Kråka. Bilden tagen på kryssning.

Niklas , Dea och Jag på ovan nämda kryssning, vodka lime i glaset skulle jag tro.

Och såhär kul tyckte tess det var med kryssning. Trots att hon egentligen lätt blir sjösjuk.

Finland , kallt som satan.

Täby galopp , uppe i baren längst upp tjänar jag deg då och då.

Det här är min gode vän Per. Taget på kafé i huddiksvall , där denne vilde bor.

Här är shejken av toalettistan , förlåt.. Per igen... smått onykter efter ett brutalt dryckesrace.

Avslutar med en bild som visar hur jävla grym jag är på guitar hero , låten är aslätt , men det hör väl inte hit? ^_^

Det får väl räcka , överdos sa jag och överdos tror jag fan det blev, men nu har bloggen fått sig lite bilder iaf.

Håll till godo hursom //C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback