Införskaffa slavarbete

Ja gör det snälla Reinfeldt , Kungen , Ingvar Oldsberg eller vem det nu kan vara som har befogenhet nog.

Jag ska behandla min bra som sjutton , bara han eller hon städar och diskar åt mig. Jag har en skön madrass att lägga ut i köket att sova på och mitt sällskap är helt fantastiskt roligt.

Innan denna vädjan går igenom så har jag starka funderingar på att inviga min nya dammsugare och städa upp lite här hemma , det behövs dessvärre. Åh yippie yay vad kul jag ska ha.


//C



Kommentarer
Postat av: Tina

haha, fan du är en riktig hejjare på att blogga, roliga inlägg du skriver :), hur e läget med dig nuför tiden? hoppas allt är bra med dig, kram

2009-01-30 @ 13:15:27
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback