"The gods"

Ikväll låter jag en tokdeffad Brad Pitt , en mesig Orlando Bloom och en väldans macho Eric Bana härja runt i min teve,då jag ser om Troja , för femtielfte gången ungefär.

Håller ju på med ett skolarbete om antiken , och filmen sägs vara rätt korrekt gentemot det vi läser. Så why the hell not.

Inte mig emot , jag gillar Troja , har väl egentligen bara ett litet problem med den. Och det är Peter O Toole som i rollen som kung Priam i varje scen han är med tjatar om en enda sak.

"We must honor...... the gods"

"We must trust ......the gods"           

"Do not mock .....the gods"

"Do not question....the gods"

Jäkla tjat på gubbstollen. Men men det och orlando blooms mjäkighet till trots så är det en grym film,According to Chriz.

Nu ska jag käka pizza , Ha det! //C


Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

skit bra film!

2009-02-06 @ 14:02:04
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback