Skärpning kommer.

Har skummat igenom min blogg lite grann och insett att jag nog är alldeles för dålig på bilder.

Detta tänker jag skylla ifrån mig på att den digitalkamera som jag har i min ägo är ett litet monster som slukar batterier raskare än Pamela Andersson slukar karlar.

Min mobiltelefon sedan , den mår inte så bra.

Innan jul någon gång flög den i golvet under ett telefonsamtal. Minns jag rätt så stod jag på huk och rotade i en låda,och försökte klämma fast luren mellan axeln och örat.

Inte en bra idé när man som jag har en återkommande vana av att vara ungefär lika smidig som en elefant på ett par skridskor,något jag bittert insåg den kvällen då mobilen gled ur sitt läge och störtade ner i parketten.

Efter detta har jag haft en rejält trasig display , den sprack på insidan utav smällen och sedan dess har den blivit mer och mer svårläst. Igår morse tog den så sitt sista andetag och idag är den helt vitsuddig.

Men jag misströstar icke , lyckligtvis var det som så att mitt mobilabonemang behövde förnyas snart ändå , så nu har jag en ny fräsh yuppienalle beställd och på väg. Hallelujah.


8.1 Megapixel baby! Det lär räcka rätt fint för att bjuda bloggen på bilder skulle jag tro.

Och GPS sedan,äntligen kan jag dra ut på långpromenader i skogen utan att vara rädd att gå vilse. Som jag har längtat.

Onsdag eller Torsdag lär den anlända , min nya lilla leksak. Förvänta er bilder. Jag ska överösa er med dem, vare sig ni vill eller inte.

Kommentarer
Postat av: tina

min 3 mob har ca 3 mån på nacken å ät redan paj, går inte att ta kort och plppen i mitten lossna igår

2009-02-10 @ 22:06:18
URL: http://neckis.blogg.se/
Postat av: tina

det var en Sony Ericsson W595

2009-02-11 @ 15:39:30
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback