Världens bästa seriestrip?

Fråga : Är jag verkligen så övertrött att jag sitter och ritar en seriestrip i paint som i grund och botten bygger på det läskigt utjatade skämtet om tomater som krossar varandra och blir till ketchup?

Svar : Jag är rädd att det inte ser bättre ut än så. Men för all del , håll till godo vet jag.


Jisses , jag säger då det , du vet att det är dags att krypa till kojs när du börjar rita halvhjärtade serier med tomater som huvudpersoner , det får bli dagens sanning.

Imorrn är det Globen och Metallica som gäller , Hallelujah.

Nassi goreng //C

Kommentarer
Postat av: ani

sv: haah sant sant =) men tackar, såna kommentarer älskar vi haha :D vad är dina planer för idag då :)

2009-03-08 @ 10:57:59
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Tess

hehe, jag har ju en i naveln:P

Ha det så skoj på Metallica idag!

2009-03-08 @ 12:49:18
URL: http://tesssthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback