Say hello to my little friends...

Håller på och skissar på en liten serie till bloggen just nu , blir den bra kommer det bli ett stående inslag.

Idéerna flödar och namnet är redan klart, det är bara ett litet problem,  jag kan inte rita.

Så fort jag klurat ut hur i hela häcklefyr man effektivt och snyggt ritar en hare och en kanin i paint så kommer ni få ett ordentligt smakprov , tills vidare låter jag de små gnagarna jobba i mörker, som synes i den lilla beta-versionen jag nu tänkte bjuda på. Håll till godo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah jag har en tröja som det står...say hello to my little friend, men det e en tomtenisse på den.



kanin

2009-03-10 @ 20:06:57
URL: http://attvarakonstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback