Vem där?

Ibland är mina vänner helt enkelt rena under av skön komik, utan att ens veta om det och bara genom att vara sig själva.

Jag har till exempel en tjejkompis som är lite av en expert på att göra blunders,både små och stora. Det kan vara allt från bortappade saker till knasiga kommentarer på pickalurven, eller såsom ikväll helt enkelt bara söta små klumpigheter.

Ikväll klockan 01:15 pep det till i min mobilnalle, ett SMS hade mottagits. Jag tittar på klockan. Tittar på den blinkande mobilen i soffan. Tänker: "What the.....?". Går fram till soffan, tar upp mobilen och läser:


Från: +46733xxxxxxxx
2009-03-25 01:15

Nytt nr kram.




Jaha. Vad bra. Nytt nummer alltså. det var som fan. Sedan kommer den givna frågan. "...och vem är du? "

Jag nöjjer mig med att texta " Vem? " och väntar sedan spänt på svar. Kan det vara en gammal flört? kan det vara Jultomten? Lasse Berghagen? har Beyoncé lärt sig svenska och äntligen fått mitt nummer? spänningen var olidlig.

Det var min småklumpige vän, och hon svarade kort, med endast sitt namn.

......säkerligen sisådär arton " vem där? " senare.

Som sagt, ibland är mina vänner bra härliga ändå.

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hum.. Okej, och då är då mina funderingar:

1: Kommer det att finnas chips?

2: Kommer det att finnas öl?

3: Kommer det att finnas salta nötter?

4: -||- salta pinnar?

5: -||- godis?

6: Luktar ni illa?



Tacksam för svar. Tack på förtand.

2009-03-26 @ 04:39:26
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ;)









Men du. Det får jag fan ta o göra :).

2009-03-26 @ 09:55:46
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Hahaa en klassiker!

**

Visste inte att det skulle börja igen fören det börja, får söka till nästa år :)

2009-03-26 @ 15:34:05
URL: http://alessandra.se
Postat av: Betraktaren

Jag fick samma sms. Du kan ju få berätta för mig vem det var, då jag inte orkade ringa upp och kolla.

2009-03-26 @ 22:37:11
URL: http://innereye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback