Jag , polarn och Sean Astin.

God morgon. Jag har drömt årets garanterat sjukaste och konstigaste dröm inatt , minns inte allt i detalj förstås men medans man minns något alls så tänkte jag försöka skriva ner de sjuka detaljer jag faktiskt kan dra mig till minnes.

           

...Huvudpersoner i drömmen är : Jag , en god vän till mig (minns inte vem) och Sean Astin (killen som spelade Sam i sagan om ringen trilogin)

...Vi blir jagade och tillfångatagna av tre onda och förmodat sadistiska män , som jag inte har en aning om vilka de var eller varför de var efter oss, kanske hade någon av oss ett armband med magiska krafter som männen ville åt? kanske hade vi rånat en bank?

...Sean Astin försöker ge mig en puss på munnen , jag blir chockerad och avböjer bestämt.

...Helt plötsligt hamnar vi i en blandning av ett world of warcraft landskap och en bondfilms-miljö.

...En av våra flykter från männen som jagade oss och här hade tagit oss till fånga gick ut på att vi på något sätt måste ha utvecklat gälar och försvann under vattnet i en stor sjö.

...Drömmen slutar tvärt med att vi blir jagade till fots av de tre männen som kommer efter oss i bil , jag har bilen efter mig och mina två kompanjoner har lyckats fly undan , drömmen slutar när jag försökt kasta mig in bakom en buske i ren panik och inte är säker på om jag blivit upptäckt.


Inget fel på fantasin här inte , den saken är klar.

Kommentarer
Postat av: Krille

Vissa nötter är hårda o knäcka! ;)



haha du kanske ska skicka din dröm till Tolkien så kan han spinna vidare på den ;)

2009-03-17 @ 07:51:34
URL: http://brallorochpannkaka.blogg.se/
Postat av: eva-marie

Sv: He He... Nästan så jag skulle ha trillat ur sängen om det var jag som försökt kasta mig in bakom en buske ;) JA du... man kommer väl ihåg sånt man absolut helst av allt vill förtränga verkar det som ;)

Eller vad tror du?

2009-03-17 @ 22:55:03
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback