Hur funkar smaklökar? // Boys will be boys?

Det kan man fan fråga sig! Köpte en sånn här tjusig påse med Bassett´s sour winegums igår. Och helt jävla plötsligt tycker jag de gula godisarna är de godaste , förskräckt undrar jag nu vad den här envisa förkylningen jag dragits med egentligen gjort med mina stackars finkänsliga smaklökar?! Normalt sett är det nämligen inte de gula oftast citronsmakande godisbitarna som får min båt att flyta och min värld att rocka , nej fan de gröna och röda brukar vara favorit. Så vad tusan är på gång? Och vad blir nästa grej  egentligen, jag menar .....eh...ska jag börja gilla senap nu oxå? fyfan!! Sill?? *ryser* Åh hemska tanke.


Förutom detta lilla I-lands problem så facineras jag ikväll över hur vi grabbar blir när vi spelar tevespel mot varandra. Att se mina polare och mig spela spel som går ut på att pixelgubbarna på skärmen ska mötas en mot en i blodiga matcher, så kallade "Beat-em-up spel",det är iaf humor på jävligt hög nivå.

Det blir gnäll. Det blir drama. Förolämpningarna haglar genom luften och irritationen flödar. Givetvis inte på allvar , det hela rinner ju av en lika fort som det kommer allt som oftast. Men underhållande är det , den ene vinner och får ett subtilt flin på läpparna , omedvetet men utan undantag. Den andre förlorar och börjar skrika eller mumla saker som :

´Ja men vad bra,moget sätt att vinna,känner du dig manlig nu? känner du dig tillfredställd?! (din lilla råtta)´

´Jävla skitspel!  Jag BLOCKADE ju!! Aaaaargh!!!!!´

´Vad fan jag får ju inte en jävla smäll! Sluta damptrycka!!´

och så vidare. och så vidare. och så vidare.

Behöver jag nämna att ikväll var precis en sådan kväll? Neh , tänkte väl det.

Imorrn finns en risk att vi kommer ses för att spela igen , tror det får bli fia med knuff då. Alternativt bamse-spelet , men det är nog dömt att misslyckas det med , helt plötsligt drar någon varg kortet , jamen vad fint , moget , ska du ta alla mina dunderhonungskort?!?! vad fan!!  

Neh , så vi är nog obotliga och kan lika gärna hålla oss till grabbspel som "SOUL CALIBUR4" och "DEAD OR ALIVE"

Ja , vi säger så. Boys will be boys...Trevlig kväll påer nu //C


Kommentarer
Postat av: Tess

winegums är inte ens gott ;p

2009-01-30 @ 00:08:19
URL: http://tesssthlm.blogg.se/
Postat av: Tina

Det är dom vita, Röda, svarta som är goda :D

2009-01-30 @ 10:26:46
URL: http://neckis.blogg.se/
Postat av: Ijz

I LOVE SOUR WINEGUMS :D

2009-02-28 @ 09:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback