Blondinbella ritar.

Fråga mig inte varför , snälla gör inte det. Men jag har precis besökt blondinbella.se.

Vi kan kalla det en allmän koll av "What all the fuzz is about"  och så får det vara fint så.

Perfekta tandfasader vitare än snö bländar mig , då en väldigt stor närbild av det söta flickebarnet med sitt allra bästa leénde på läpparna är det som först tar upp all tillgänglig plats på min lilla laptopskärm.

Reklam för "Blondinbella på Let´s dance" är det som kommer härnäst. Följt sedan av det jag egentligen var ute efter , det senast skrivna inlägget.

Blondinbella berättar här att hon är i färd med flytt , hon ska med någon som heter Nils flytta till ny lya , om denne Nils är en katt , en hamster eller rent av en pojkvän , framgår inte. Men flyttas ska det. Ytterligare ett inlägg ner framgår det dessutom varthän flyttlasset ska gå. Svaret är Östermalm. Och jag finner kommentarer överflödiga.

I det öfre inlägget får vi även se prov på att Sveriges mest hypade bloggerska inte bara kan blogga,dansa(?) och gå på vimmelfest , tösabiten kan ju rita med! Här har hon till exempel med hjälp av dataprogrammet paint väldigt utförligt skissat ner en planlösning över den nya bostaden.Komplett med beskrivning av varje rum.

Inlägget avlsutas sedan , med en bild... på en chokladkaka.

21:38 lades sedan mästerverket upp för allmän beskådning. Tre timmar senare har den lilla paint-skissen och chokladkakan fått 91 kommentarer.

Allt detta fick mig att undra , om jag skulle lägga upp en skiss jag gjort i paint , tillsammans med en bild på en chokladkaka , hur många kommentarer skulle det ge? Tåls att tänkas på. Kanske till och med borde testas på kul.

Tolka detta inlägg rätt nu kiddos , jag har inget emot Blondinbella som person. Hur skulle jag kunna ha det? Jag känner henne inte , jag har inte sett ett avsnitt av Let´s dance , och det jag nyss redogjort är summa sumarum av vad jag läst av hennes blogg.

Sen vad jag anser om hypen kring den unga damen och hennes blogg. Det är en annan femma. Och ett senare blogginlägg.

Ta hand om er nu!

Ciao//C


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, blondinbella är ju nått man kollar på fast man egentligen inte bryr sig ett skit. Jag kollar fast jag ,est blir irriterad, nån slags hatkärlek.



jag bidrar med en liten kommentar till din bild...mkt välgjort ;)

haha

2009-01-31 @ 10:48:48
URL: http://neckis.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja, Jag hoppas du har roligt när du går ut å ta med dig kondomer på en gång så slipper du springa in på 7-eleven!!

2009-01-31 @ 12:17:41
URL: http://jonnisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback