Mister cool



Tro mig när jag säger att man inte behöver pilotsolbrillor för att vara cool här uppe,det är kallt nog ändå.

Som ni ser har jag provat.

Under kvällarna i vår varma stuga har vi ägnat en hel del tid åt teve-spelande.

I vanlig ordning har det varit skrik och gnäll,welcome to hell.

Såsom sig bör när fem riktit usla förlorare stänger in sig i en stuga och kommer på den briljanta idén att möta varandra i låtsas-strider av olika slag.

Men så på den fjärde dagen så kom den rätta inställningen. Som svar på en förlust yttrades följande budskap;

"Det gör inget,man ska ha roligt."

Fullkomligt glimmrande förstås. Men vem kom så denna helrätta inställning från?

Mig? ...det var en gång en liten flicka som hette rödluvan...

Niklas?... Jo men tjena vi hörs.

Johannes?... Sällan kompis.

Patrik?...Icke.

Andreas?...Njet.

Nej,budskapet levererades utav Edvin,6 år.

Tragiskt? You bet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback