Jag har blivit rånad!!

Jag tror faktiskt jag har det. Det saknas två ting här hemma i min lägenhet som antingen utvecklat ben och rymt eller blivit stulna, någon annan möjlighet ser jag icke. Jag tror mest på det sistnämda.

Så ni får ursäkta om jag var lite upptagen igår ,hade fullt upp med att kontakta Säpo,Scotland Yard,FBI,CIA och U.S marshals. 

Många frågor har ställts om hur bovarna såg ut. Dessvärre vet jag inte säkert, så jag har fått skicka runt en bild på björnligan,för så ser väl alla bovar och banditer ut?


Det jag däremot har kunnat ge de frågvisa herrarna jag talat med är några väldigt goda ledtrådar. Det är nämligen så att man kan göra väldigt goda antaganden om tjuvarna bara genom att titta på vad de faktiskt har stulit från mig.

*Dom har dålig syn , eller är väldigt intresserade av DVD filmer och dataspel,eller annat som kan behöva putsas.
*Dom har ont någonstans , eller har hög feber. Helt klart är att de behöver någon typ av smärtlindring.

Detta vet jag alltså genom att kolla på de två ting som jag helt enkelt måste ha gått och blivit bestulen på.

*En glasögon-putsduk modell jättebillig från synsam
*En alvedon tablett (min sista!)

I förrgår var dem här , igår när jag behövde dem var de båda borta. Klart fan det måste vara stöld.

Håll gärna utkik efter halvblinda sjuklingar gott folk!! Hittelön utlovas i form av en termos kallt kaffe och 10 meter tandtråd till den som fångar bovarna.

Hilfe!! //C

Kommentarer
Postat av: BaraJohan

När jag spelade riktigt hardcore spelade jag på Skullcrusher. Men nu när jag bara lallar efter att ha shoppat WotLK o fått börja från 0 så lirara jag på Emeriss...

2009-02-11 @ 18:49:26
URL: http://barajohan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback