Hälsning från ica i storuman



Det visade sig att det inte fanns 3G täckning i vår lilla lapplands-stuga,så nu bjuder jag på update från ica i Storuman. Jodå sörru så att.

Har dessutom bara tillgång till en hand då mina kvastskaft till vänner precis tvingade på mig en 2 kilos varukorg i den andra

Gårdagens stjärna tilldelas Jack Black för briljant mångsidighet.

Dagens sjärna blir fanimej jag själv,för att jag åker plastskidor ner för stugtak som ingen annan. Video på mitt lilla jackass-stunt kommer,var så säkra.

Nu ska vi röra oss tillbaka mot ingenmansland här. Får se om jag får tillgång till 3G nät imorrn annars är jag åter på onsdag då ska vi tillbaka till metropolen storuman.Mors!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kom i behåll hem!

2009-02-23 @ 20:02:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback